ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 17 februari 2013

Kategori: Allmänt

 
jisses vad jag har bloggat illa de senaste dagarna..
 
I fredags var det till att gå upp tidigt eftersom vi skulle ner till Halmstad och hälsa på. Mamma, syster, Love, Besos och jag. Mamma fick köra, o jag fick sova ;) 
Kom fram till mormor och morfar strax efter  halv tio. Då blev det frukost! Hade en sjukt trevlig dag. Gjorde i princip ingenting utan spenderade dagen hemma hos mormor och blev bortskämd. Behövs ibland det. Hann med och kila ner till mitt älskade hav och säga hej. Ett måste.
 
Inte heller gårdgen gav någon sovmorgon. Städning hos A o M stod först på dagens "att-göra-lista". 
Sedan vart det lite lunch hos mamma! Mys. Kaffe på det. Gilla. Mycket. 
Var hemma i lägenheten vid halv fem. Däckade framför datorn och slog ihjäl lite tid. Promenad innan Mello. Var det bara jag eller var gårdagens mello något av ett skämt? Röstningen tänker jag på då. Suck. jaja.. jag röstar ju inte själv så jag ska väl inte sitta här o klaga..
 
Idag är det plugg och promenader som gäller. Smakade förresten nyss icas makrill. Köp inte den. Konsistensen är som kattmat. Tuggad och uppspydd igen. Fy o  blä.
 
jaja.. 
plugg var det va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: