ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 16 januari 2013

Kategori: Allmänt

 
Jag skrev tretton på första försöket!
Yeah!
 
Har haft några intensiva dagar, därav uteblivet bloggande. 
Sov dessutom hos mamma mellan sön-mån och mån-tis. Upp tidigt på måndagen för upplevelsevandring för barn på en förskola. I Tuve. Resväg.. japp. Men det gick bra! :) 
Efter upplevelsevandringen mellanlandade jag hos Sara en stund innan vi drog iväg på Kick Off till inomhus EM. Jag anmälde mig som volontär för ett bra tag sedan. Trodde inte jag skulle komma med och hade i princip glömt bort det innan jag fick ett mejl om inbjudan till kick-offen. När det sedan visade sig att en kurskamrat skulle vara med även hon var det extra roligt! 
17-20 vart det kickoff. Kan ju säga att jag var ganska död i huvudet redan innan efter den intensiva förmiddagen så jag var kanske inte jättepepp på att få en massa ny information. Dock var det mest övergripande och allmän information. 
 
Som att de höjer golvet i arenan med 3,17 m
 
Var hemma hos mamma vid 21.00 och däckade vid 22.15. Sov som en gris! Upp på tisdagen, promenera Besos och sedan till tåget. Dag två på vårt projekt betydde skapande, vad de skapade visades sedan upp på dagens vernissage. Kul att barnen uppskattade vernissagen!
 
Hämtade Besos hos mamma och fick mig både mat o kaffe. Tack tack!
 
Har spenderat eftermiddagen med att skriva tenta, läsa bloggar och är nyss inkommen från en promenad. Så sjukt gött väder. Fick tvinga mig själv att gå in och äta kvällsmat. Kollar på Sveriges Mästerkock.. kul program. 
Ska fortsätta på tentan med.. har en del ord och text att fylla upp med lite referenser.. Håll tummarna för att det blir bra.
 
Ha d!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: