ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

10 juni 2013

Kategori: Allmänt

 
Det har hänt. 
dagen jag väntat på i ca åtta månader. 
jag blev av med min strukturvidgare idag! För er som inte vet, så opererade de in konstgjort ben i min spalt i  för att stabilisera upp så att det på sikt blir mindre resistent när tandregleringen åker av.  
Strukturvidgaren har vart som en platta som suttit iu gommen.. som en spinderkropp med fyra ben.. svårt att ge en tydlig bild av den, men irriterande och ivägen har den varit! Spenderat 15 min varje kväll med att borsta tänderna och rengöra runt alla fästen. Det kommer jag INTE sakna! 
 
Annars då.. haft en bra dag?!
 
 
Efter kvällspromenaden idag så busade jag o Besos på gräset. Vi fick sällskap av en annan jack russel kille. Trrevligt med sällskap! Så nu ligger min fina vovve och sover som bara den.. ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: