ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

17 juni 2013

Kategori: Allmänt

 
Nejmen.
vaddå?
Jag är inte alls urkass på att blogga :P Ska till mittt eget försvar ska jag säga att jag varit bortrest under tors-fre- Mer om det sen! Kom hem i fredags eftermidag, hade internet då, förvisso, men noll blogglust. Vaknade utan internet i lördags. Förstår ni vilken panik?! En hel helg utan internet. My god ;) Vill för övrigt lägga till att jag inte gör så mycket på dagarna, mer än att sova.. Sover illa på nätterna eftersom jag vaknar flera gånger av tandvärk. Har i princip ont hela tiden. Det är aningen irriterande det vill jag meddela. 
 
Men, idag så har jag internet! Gött det åtminstone..något att förleda tankarna med. 
Fast det finns en liten skrutt som är världens bästa på att peppa, trösta, lyssna och göra en glad. behöver jag nämna vem, eller har ni listat ut vem redan?!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: