ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 14 september 2013

Kategori: Allmänt

 
Jag har en ursäkt till varför jag icke har bloggat!
När jag kom hem från skolan i torsdags hade min dator kommit på den underbara iden att inte tillåta mig att logga in.. 
Ett sånt där ögonblick där man helst av allt egentligen bara vill sjunka ner i en blöt liten fläck på golvet o dö.. men sen inser man att det hjälper ju inte. 
Lämnade in datorn fredag förmiddag. Fick hämta den på eftermiddagen igen.. snabb o bra! Vad jag fick betala för hela kalaset? Inte ett öre.. så himla snällt!! :D Firade det med att råka svänga inom och köpa tio nya filmer.. 
 
Idag har jag haft en otroligt lugn lördag. Promenerat med Besos, power napat och pluggat. Lite irriterande är ju att allt på datorn försvann, även det dokument som jag påbörjat till måndagens inlämning av en enkätundersökning jag gjort. Men men.. bara att börja om alltså.
Kul, kul. 
 
Ska fortsätta plugga nu.
trevlig lördag till er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: