ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 31 mars 2014

Kategori: Allmänt

 
Sov fem timmar i natt. Skjut mig. tack. 
Klev upp strax innan sju  för att ta tåget halv åtta. Min mamma var gullig och passade Besos medan jag var i skolan. Mötte Mejjan på Humanisten för att gå ingenom material inför C-uppsats skrivandet. Vi hade även handledarmöte. Gick bra! Har fått lite planerat samt att jag har fått konkreta saker att skriva. Så mycket lättare att leta litteratur när man har ett specifikt ämne. 
 
Åkte hem till mamma efteråt och fick en kopp kaffe samt hämtade Besos. Hade lyx och fick skjuts hem, satt en stund på balkongen o njöt innan jag råkade somna. Så gött att sova, men det fuckade såklart upp min dygnsrytm lite. 
 
Lånade med mig Livet Är En Schlager som jag såg medan jag spenderade återstående delen av kvällen med att plugga. Har nästan fått klart det som jag tog på mig att renskriva. Sedan ska bara resten skrivas klart också.. hej hopp
 
Men nu måste jag sova. Har kommit in i ett dåligt jagvillintesova flow. Måste brytas..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: