ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 29 augusti 2014

Kategori: Allmänt

Det är fredag och jag ligger redan nerbäddad i sängen. När hände det senast? Har dock mått ganska piss hela dagen. Det började igår med att jag vaknade med halsont och huvudvärk. Såklart på min lediga dag. Hämtade bilen på mammas jobb och tog mig it till VB. Slappade på altanen med Bella och Besos och en timmes promenad i skogen på det. Fick kaffe som belöning. 

Idag har kroppen känts som att jag har blivit överkörd av en lastbil. Jobbade 9-15. Tack o lov var det en lugn dag. Tog med mig Besos ner till sjön efter jobbet. Skönt att slappna av lite. Efter en snabbhandling däckade jag i två timmar. Kort promenad innan kristallengalan. Störde mig något oerhört på att Jill Johnsson alltid har samma frisyr. 

Lyssnar medan jag skriver det här på podcast. Jag älskar att lyssna på när människor pratar. Kommer ihåg när man var liten och fick sitta med vid bordet när föräldrarna hade gäster. Kan förstod kanske inte hälften av vad de sa, men det spelade ingen roll. Älskade det. Eftersom jag talar så dåligt är min teori att jag har utvecklat förmågan att lyssna istället.. Låter det logiskt?? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: