ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

onsdag 3 september 2014

Kategori: Allmänt

Hej hallå.
 
Ja jag är mycket väl medveten om att jag inte är en superbloggare. Men det struntar jag i! Bloggar ju ändå mest för min egen skull :)
Jobb måndag och tisdag. Igår hade jag även den första dansklassen för terminen. Så kul! Var helt euroforisk efteråt. 45 minuter gick alldeles för fort jue. Jag älskar mitt jobb! Tyvärr fick jag endast en klass pga få anmälningar. Lite synd, men då får jag väl lägga extra kraft på den jag har istället. 
Tog ett varv med Besos runt Gerdsken efteråt. Hade dessutom lovat min bror att ställa bilen på pendelparkeringen så fick släpa mig själv, hund och den kassen med matvaror jag plockade på mig på maxi efter promenaden hem. Idol på det, sedan sova.
 
Dagarna går i ett, så jag är tacksam för promenaderna där huhvudet får en chans att vila lite.. inte för att jag brukar göra detta. Under dessa promenader koreograferas det för fullt! Ibland hade det varit kul med lite äldre elever så att man kunde få prova alla dessa ideer som hoppar runt i huvudet..
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: