ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tack mamma

Kategori: Allmänt

 
Som en uppföljning till förra inlägget.
En hyllning till min fina mamma som alltid fått mig att känns mig älskad. Jag vet inte hur många gånger jag frågat om hon älskar mig. Om hon älskar mig lika mycket som hon älskar mina syskon. Och vet ni. Oavsett hur stressad, trött eller upptagen hon varit så minns jag det som att hon alltid tagit sig tid att svara mig. Hon älskar oss alla tre precis lika mycket. För en liten tjej som fått höra att hon inte kan bli älskad på riktigt eftersom hon är adopterad har det varit ovärderligt att få ett sånt svar.
Tack mamma!
  ... Jag älskar Dig med! 

Kommentarer

  • Din mamma säger:

    Tack för de fina orden! Va rädd för att du inte visste hur mycket jag älskar dig❤️❤️❤️❤️ Att jag varit för dålig på att säga o visa det😘❤️

    2015-08-30 | 22:41:30

Kommentera inlägget här: