ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

onsdag 21 januari 2015

Kategori: Allmänt

selfie från i lördags
 
Fick en ENORM spontan puss av en unge på jobbet idag. Snor, saliv och jag vet inte vad. Mitt på munnen, smack. Vad jag gör? Torkar av det värsta och ber om en till. Ja, jag tycker om mitt jobb. Dessutom lika bra att utsätta imunförsvaret för allt. Bygga upp inför framtiden liksom.. ;)
Hann gå en långpromenad med Besos efter jobbet. Kallt, snöigt och nästan inga människor ute. Underbart. Inn och byta om innan vi busade i snön på Savannen en liten stund. Vem av oss som hade roligast? Fråga Besos... :P
 

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Vilken fin bild på dig vännen! :) Ska bli kul att få se tatueringen med! Är ju såååå sugen på att göra en till!!!

    Svar: tack! ja, jag vill också göra en till!! Fick blodad tand, hehe. jag har aldrig fått se din irl heller...
    katerine arvidsson

    2015-01-22 | 11:28:10
    Bloggadress: http://doowop.blogg.se
  • angelica säger:

    Men LÖJLIGT vacker bild på min favorittjej <3

    2015-01-27 | 19:12:38

Kommentera inlägget här: