ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 1 januari 2015

Kategori: Allmänt

Gott Nytt År :)

Gårdagen började med en långpromenad. Bäst att rasta hunden ordentligt innan det börjar smällas. 
Lite senare knatade jag bort för att hämta bilen, det fanns lediga platser utanför mig och eftersom jag förutspådde att Tea skulle höra av sig och vilja bli skjutsad tänkte jag att det skulle vara smidigt om bilen stod lite närmare. Framförhållning är nämligen inte min systers starka sida. Fick dock ett sug att köra en sväng, så Besos och jag tog en road trip till Vårgårda. 

Tryckte igång en maskin tvätt, eller två för att vara exakt, innan jag tog en power nap. Fixa tvätt och sedan käka innan första "köra-syster-uppdraget". Den andra körningen kom klockan 03.00. Var hemma vid 3.30 och sedan somnade jag först 4.30..

Dagen idag? 
En kort promenad med Besos och lite internetshopping :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: