ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

torsdag 4 juni 2015

Kategori: Allmänt

 
Tre bilder från igår tagna medan vi väntade på syster. Hur lyckat var det inte att solen kom lagom till studenten? Hade varit mindre kul att stå i ösregn gissar jag. Min student var nästan för varm minns jag.. svetten rann, hehe. 
 
Mamma hade fixat en fin fin mottagning och det droppade in en del folk. Kul att träff några som man inte ser så ofta :) Jag placerade mig ganska omgående i köket så jag hann tyvärr inte vara så social som jag kanske hade velat. Lade energi på disken istället.. Fick typ russinfingrar ett tag. Men vad gör man inte för sin syster?! 
smet iväg ett stund dock och tog en promenad med Besos. Ner till sjön och sen upp genom skogen. Underbart ljus. Tyvärr tog jag inte med mig kameran men tog någon enstaka mobilbild som jagkan visa senare. Fick hem min iphone 5 häromdagen så känner mig "hel" igen. Jisses vad off man känner sig utan.. 
 
Nu ska jag lägga in schema för nästa termin. Så. Otroligt. Tråkigt. 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilka fina bilder <3 älskar dig!!!!

    2015-06-06 | 07:40:38

Kommentera inlägget här: