ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

måndag 2 mars 2015

Kategori: Allmänt

 
måndag, skapandedag.
 
Började jobba klockan 10 idag. Lyckades ta mig upp ur sängen i tid så jag hann med en långpromenad med Besos innan det var dags att ta sig till jobbet. Hade lite skapande-aktivitet med barnen idag. Var ute i regnet på eftermiddagen. Jag kanske är konstig, men jag gillar regn. Iaf när det inte är speciellt kallt ute. Barnen kunde göra kanaler i sandlådan och jag var varm i min jacka. Så då så :)
 
Min vana trogen gosade jag en stund med Besos när jag kom hem. Tanken var att vänta in min bror som ville bli klippt, men eftersom han inte dök upp tog jag en nap istället. Kvällspromenad genom ett såsen som var kallt och blött. En måndag som kanske inte alltid är jätteintressant, men ändå en bra start på veckan.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: