ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

lördag 2 maj 2015

Kategori: Allmänt


En lugn lördag. Behövs för att ladda batterierna. Somnaed faktiskt i ti igår, dvs innan 02.30. Klev upp vi halv nio och gick en långpromenadmed Besos. Sedan iväg för terminens sista dansklass. Gick strålande och jag är barsnligt stolt över mina fina elever. ;) Passade på att införskaffa silvertejp på hemvägen. Varför väljer foplk att vara inomhus en lördag när det är sol och vårväder ute? Ett mysterium för mig. Tog ut Besos en snabbis innan det blev kaffe på balkongen. Med hunden i knät och solen i ansiktet. Sedan slog tröttheten till och jag unnade mig en timmes sömn. Sedan traskade jag och bästis ned till sjön, i duggregn förvisso, men jag njöt ändå. Mötte några som trodde Besos var en valp. Han brås på sin matte och har personlighetsstatus barnslig. ;)
 
Eftermiddagen spenderas annars med att fia födelsedagspresent och att se Interstellar. Otroligt bra film.
Jag har tom dammat och torkat skåsluckor idag. Det ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: