ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 4 maj 2014

Kategori: Allmänt


Morgonpromenad i grådassigt regn. 
Jobb 10-17. 
Direkt ut till Allebike för genrep. Till saken hör att min mobil dog igår. Hade jag all min musik till min dansklassen på mobilen? Yes. Blev jag lite smått stressad när den dog? Yes. Vart det lire smått stressande att komma sent till repet? Yes. Det gick dock himla smidigt och min klass skötte sig galant! :)

Kom hem vid 19, bytte om och tog med Besos ut. Mötte upp en tjej vars bankkort jag hittade igår. Gick en tur till hundrastplatsen och Besos fick både lite lydnadsträning och leka med två hundar. Strosade genom stan innan jag äntligen landade hemma med popcornskålen och datorn. Klippte ihop och formaterade om mina låtar till dansshowen och kände mig oerhört oteknisk. 

Nu måste jag verkligen sova. Att det ska vara så svårt... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: