ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 14 december 2016

Kategori: Allmänt

I brist på nya bilder får ni ens från i somras. Jag är ju inte helt emot kylan, men jag saknar ljuset.

Måndagen den här veckan blev en pärs. Fick höra en hel del saker som jag kanske inte riktigt höll med. Men just då inte fann ord att säga emot. 
Dock har jag underbara kollegor som under hela gårdagen stöttade, peppade och pratade för mig. Är så tacksam för dem ❤️

Idag hade vi luciafirande på jobbet. Barnen samlades på morgonen, en hel drös med pepparkaksgubbar/gummor, nissar och tomtar. Sjöng för föräldrarna och sedan var det frukost tillsammans :) 
Lite julstämning just där och då. 

Efter två veckor med halsont har jag nu börjat hosta. Underbart. Det här går fan aldrig över...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: