ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 1 december 2016

Kategori: Allmänt

Torsdag, alltså öppning på jobbet. Kunde sluta vid 14. Underbart att få en hel eftermiddag hemma. Fortsätter min egenbeodrade vila och tog en kort lugn promenad med Besos. Lyssnade på ett gammalt podcast avsnitt av Adam och kompani. Kul att lyssna igen, eftersom jag den här gången hörde sånt som sades i bakgrunden, som man kanske inte lägger märke till första gången man lyssnar :) nu lät jag som en podcast nörd...

Somnade en stund, strosade genom centrum och kollade första avsnitten av säsongens Vikings samt sista avsnitten av Svartsjön. Har även klippt den ena av två ljudfiler till kommande veckans dansuppvisning. Eftersom jag bara gör det en gång i halvåret hinner jag liksom glömma hur jag gör mellan gångerna. Så det tar alltid lite onödigt lång tid, men det är faktiskt lite kul samtidigt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: