ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 14 juni 2016

Kategori: Allmänt


Igår hade vi studiedag. Intensiv dag, med en av de bättre föreläsningarna jag varit på. "Dödligt våld i skola och kommun". Bland annat fick vi veta hur polisen agerade under attacken på en skola i Trollhättan. Jätteintressant. Hur de tänker, vad som prioriteras. Information om hur gärningsmännen tänker, agerar och hur man som personal ska hantera en sådan situation.  Så viktigt. 

Idag jobbade jag tidigt pass. Slutade vid. 15, så efter snabbhandling, lite käk och några andetag tog jag med Besos på en långpromenad. Härligt! Lagom varmt idag :) 
Käkade spenatsoppa med ägg till kvälls mat. Jag älskar spenat!! Å när jag säger älskar, då menar jag det verkligen. Avgudar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: