ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag och söndag 5-6 mars 2016

Kategori: Allmänt

Lördag.

Startade med en timmes promenad. Sedan två timmars jobb. Får ibland frågan hur det är att jobba heltid på veckorna och sedan även ett kort pass på lördagar. Kan säga att det enda som kan vara jobbigt är när man kommer hem från jobbet fredag eftermiddag och vet att man måste ställa klockan för att gå upp dagen efter. Men så fort jag sätter mig i bilen och kör ut till Allebike blir jag glad. När jag sedan möts av mina fina danselever blir jag typ överpepp. Älskar att undervisa, får se barnens utveckling och energi. Igår så kämpade även mina 7-9 åringar riktigt ordentligt. Så kul! 

Klippte Ing-Marie efter eftermiddagspromenaden med Besos. Hon var supergulliga och fixade så att jag fick se nya Beck-filmen. Tack snälla! 

Mello fick avsluta min lördag. 


Söndag. 
Vaknade med söndags-ångest-huvudvärk. Vaknade därmed senare än tänkt. Ångest. En sak jag brukar försöka göra då är att bryta ett mönster. Passa på när ångesten ändå finns där liksom. Gick en "ny" runda och lyssnade på pod. Försökte andas. Slappna av. Gick sådär. Kom hem och lade mig på soffan. Underbara Besos kom och lade sig på mig och då somnade jag. 
Två promenader till har det blivit under dagen samt tvätt. 
Nu en ny svensk serie innan läggdags. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Älskar dig❤️

    2016-03-06 | 22:20:08

Kommentera inlägget här: