ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 13 oktober 2016

Kategori: Allmänt

Tror jag fick ihop 3,5 timmes sömn i natt. När klockan ringde vid strax efter 05.00 trodde jag på riktigt att jag skulle smälta till en våt fläck. Men. Bara att traska iväg till jobbet. 6 - 14. Handla och iväg för lite pappersarbete ang bilen.

Kom hem och totaldäckade. Besos var dessutom extra gosig och snurrade runt bredvid mig i sängen för att komma så nära som möjligt. Mitt lilla hjärta. 1,5 timme sov jag och när Besos väl hittat en sovposition han ansåg bekväm rörde han sig inte ur fläcken.
Vaknade dock av att jag frös så jag hackade tänder. Blir så när man somnar ovanpå täcket.. ;)

Tog iaf en långpromenad och avslutade kvällen med att få stryk av syster i WF..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: