ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 27 oktober 2016

Kategori: Allmänt

Klockan ringde 05.00 imorse. Torsdagar betyder ju öppning på jobbet. Otroligt opepp men jobba bör man. Jag trodde att jag skulle få gå från jobbet 13.00 eftersom jag redan gjort all min planeringstid för veckan. Men icke. Vikarien vi fick kunde även hon bara jobba fram till 13, och att lämna min kollega med 15 barn? Nä, tror inte det va. Istället fick jag gå vid 16. Då hade jag jobbar tio timmar utan rast. Hej huvudvärk. Handlade och körde ut och hämtade Besos åt mamma som varit en ängel och passat honom åt mig :)
Trotsade tröttheten och huvudvärken, snörade på mig skorna och tog en långpromenad med Besos. Frisk luft är fan underbart! :)

Imorgon är det fredag. Motivation.
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: