ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 2 september 2017

Kategori: Allmänt

 
Så omotiverad idag. Haft några dagar då jag varit pigg och alert på jobbet men totalt säckat ihop hemma sedan. Har tagit långpromenader på eftermiddagen. Försökt att trotsa tröttheten (och vädret) liksom. Den här prestationsprinsessan mår inte på topp när hon inte får prestera. Men det är som det är.
 
Idag och ïgår, idag med Bella som sällskap, tog Besos och jag en promenad i skogen. Älskar att kunna gå utan att möta någon ju, vilket vi inte gjorde. Underbart!
Muppar på golvet och klickar runt på HM. Nät-shopping mina vänner. :D
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ooh, nätshopping, min värsta fiende och min bästa vän, haha! ;)

    Svar: haha ja!!
    katerine arvidsson

    2017-09-03 | 20:52:13
    Bloggadress: http://nouw.com/johannashouse

Kommentera inlägget här: