ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 15 februari 2018

Kategori: Allmänt

(null)
Det här med rutiner. Både läkaren och arbetsterapeuten säger att jag ska hålla på dem. Se till så att jag har dagen planerad så att jag vet vad jag ska göra och vart jag ska. Att planera in för att sedan planera om tar energin som jag inte har. 
Därför är det extra jobbigt att inte ha några fasta hållpunkter att gå efter. Får schemat inför nästa vecka på fredagen. Sedan, eftersom jag går "lite utöver" på jobbet och "bara" jobbar halvtid förväntas kunna ändra tid hur som helst. Hoppa in och täcka upp. Det stressar. Stressar att inte kunna vara flexibel, ställa upp, tänka om. Jag vill ju.. 

Idag. Långpromenad och lite fix. Jobbade 13.30-17.40. Handla, springa ärenden och sedan kvällspromenad med Besos. En hel dag utan vila. Det känns i huvudet. Fredag imorgon. Skönt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: