ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 20 oktober 2018

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

Var så illamående och seg när jag vaknade. Ville egentligen inte alls kliva upp men dagens planer ville annat, så upp kom jag. 
Promenad med Besos och sedan mat. Chillade en stund innan jag tog mig in till Göteborg. Plockade upp M på vägen. Skulle nämligen träffa en vän som jag känt länge men aldrig träffat, så kul! :) 
Vi tog en kaffe och pratade nån timme. Konversera på engelska gör jag ju inte varje dag men det gick förvånansvärt bra! 

När vi vinkat av honom vid tåget kurrade magen så M och jag bestämde oss för att käka lite wok. Helt ok mat men kanske inte ett ställe jag kommer gå till igen då jag ätit betydligt bättre. 

Kvällspromenad med Besos när jag kom hem. Måste ändå säga att även om det är tradift att det blir mörkt tidigare och tidigare på dagen så gillar jag höst-kylan. Att kunna glida runt i stora tröjor och leggings är ju dessutom så mysigt! 

Började packa ned lägenheten (eller alltså, mina grejer i lägenheten) på kvällen. Har fått en tvåa! Så gött! Men fy för att behöva packa och släpa all sin skit, haha! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: