ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

mitt i veckan

Kategori: Allmänt

för visst brukar man säga att onsdagen är mitten av veckan? Fast det kanske skulle vara mitten av arbetsveckan? Skit samma!
Idag har jag haft en härlig sovmorgon eftersom det är studiedag. Bäst att skriva till det så att ni inte tror att jag skolkar eller något. Hade tänkt att plugga lite samhällskunskap, men då berättade lilla Tess för mig att vi skulle börja med den uppgiften på fredag. Jag som trodde att den skulle lämnas in då! Vilket betyder att jag faktiskt inte har några läxor, eftersom jag har valt att lägga ner Svenska C. Det tog alldeles för mycket tid, och sen stressade jag bara upp mig. Å varför stressa upp sig för något jag egentligen inte behöver göra? nä, just det.
Så idag ska jag istället in med mamma och syster och köpa byxor, om jag hittar några vill säga. hehe..  Men jag behöver verkligen ett par, fråga vem som helst :P

Till min lycka såg jag nu att mitt paket med DVD-filmer låg i brevlådan idag. JA! :D dagen är räddad! Mindre kul var det ju att logga in och betala kalaset med- men ibland måste man få skämma bort sig själv med totalt värdelösa grejjer, eller hur?

analysera dig själv, men analysera inte för mycket.
Tänk efter varför du gör och mår som du gör, men tänk inte för mycket.
Balansera det om du kan



Wars begin where you will
but they do not end where you please

Kommentarer


Kommentera inlägget här: