ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

förkylning

Kategori: Allmänt

usch vad jag hatar att vara förkyld! Det känns som om huvudet är instoppat i en glasbubbla. var tvungen att sjukskriva mig från praktiken idag, kändes inte alltflr frächt att stå där och nysa bland kunderna. Som tur är skulle jag bara ha jobbat cirkus tre timmar idag. Väldigt få kunder inbokade. Får se hur det blir imorgon..
idag har jag då bara slappat. Kändes ganska gött att inte behöva göra något alls.

haha vad jag skrattade när Björn delade ut Sveriges poäng i ESC :) Undrar vad övriga europa anser om det? haha
Hur lyckas han se så otroligt naiv ut? Borttappad.. typ. aa.. snubben är för go asså-

*prosit

Vad tråkigt det är, det går ju typ ingenting roligt alls på TV nuförtiden! Inget alls! Om man inte tittar på Desperate Housewifes, Gossip Girl och allt det där, vilket jag inte gör, så är det urtrist. tack o lov köpte jag första säsongen av serien Dark Angel ni vet, med Jessica Alba. Den håller mig sysselsatt nån halvtimme på kvällarna. Sedan har vi ju youtube med. ack vad jag älskar youtube. oändligt urval av roliga klipp. Känns inte lika nödvändigt att passa alla Tv tider, för numer kan man ju alltid gå in på internet och se om det där klippet man missade en miljon gånger, om man så vill.

Nej, nu ska jag försöka avrunda det här innan även det här inlägget åker iväg och blir så där jättelångt så att ingen orkar läsa. Om det nu är någon som läser den här bloggen? hehe.. ne, trodde inte det heller!
Skiter jag i, jag skriver ändå! Det är ändå mest för min egen skull som jag har den här bloggen. Så det så!

Ska zappa igenom mina tv-kanaler nu.
/peace out - Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: