ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Kändiscitat

Kategori: Allmänt

Kändisar. Vi älskar dem. Vi hatar dem. Vi upphöjer dem till gudarna i ena minuten för att vända dem ryggen i nästa. och vi älskar det!
Satt och bläddrade igenom en massa tidinings urklipp som jag håller på att göra någn form av klippbok med. Mera om det en annan gång. Fick nämligen tag på två sidor med kändiscitat. Inte illa menat, men en del kändisar lever verkligen på en talang. Att de faktiskt är vanliga dödliga som du och jag. Tänkte dela med mig av några citat, så får du själv avgöra om du håller med mig eller inte.

"Jag mår som bäst när jag är glad" Winona Ryder
"Jag vet inte mycket om fotboll. Men jag vet vad ett mål är, vilket säkert är det viktigaste med fotboll"  Victoria Beckham
"Det är något verkligt fint och romantiskt med att vara fattig och sova på madrasser" Ben Affleck
"När jag ser på TV och ser de stackars svältande barnen kan jag inte annat än gråta. jag menar, jag skulle älska att vara smal som dem, men utan flugorna, död och sånt"  Mariah Carey
"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika" Britney Spears

Bara för att ta några!
Dock kan jag inte annat än att hålla med fröken Ryder. Jag mår också bäst när jag är glad!
Fast jag skulle vilja veta vilka kroppsideal M.Carey har. Hallå??!

Nej, ska kolla på de två kommande avsnitten av andra avenyn nu. Vad bra det är att det går att se dem via internet. Shit, annars skulle jag aldrig kunna följa det. Är skitseg på att komma ihåg TV-program. Förutom So You Think You Can Dance då såklart!!

Kramar till er!

Kommentarer

  • Linda säger:

    sv: ååh när va du däär? Hur mkt kostade dt där borta ungefär? :d

    2008-11-16 | 21:04:06
    Bloggadress: http://deeplyme.blogg.se/
  • Linda säger:

    Jaha vad snällt :D

    passade hudtonen då? =)

    2008-11-17 | 14:13:47
  • Ann säger:

    Sugen på ett Xbox 360 eller andra roliga teknikprylar? Bli medlem gratis på http://www.gratisgen.se/ref/59922 , samla lite poäng samt värva några vänner så får du hem gratis prylar sen! Jag fick hem mitt Xbox 360 genom att göra 20p och endast värva 20 stycken av mina vänner! =D Testa du med, kramar!

    2008-11-18 | 09:54:20

Kommentera inlägget här: