ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Seg Söndag

Kategori: Allmänt

jaja... jag vet att det egentligen är måndag nu, men tänkte ändå berätta om vad min söndag har innehållit. Egentligen finns det inte så mycket att berätta mer än att jag har en härlig träningsvärk. Dock inte alls så faligt som jag trodde det skulle vara, men visst känns det!
Sen har jag varit ute och promenixat i det fina vädret med :) Så underbart att man kan gå ut i jeans o linne i september. Fast när jag tänker efter så brukar det vara ganska varmt runt min födelsedag. Ofta kan vi sitta ute då. Mamma och jag var inne i centrum och köpte varsin glass, jag tog en Magnum, Maya Mystica- Jättegod! Den kan jag rekommendera för er som gillar choklad och kanel.

Annars har dagen varit ganska seg, haft en del svackor med. Önskade nästan att jag inte gick upp i morse, en del dagar ska bara glömmas bort.
Men, imorgon (idag) är en ny dag!
tänk framåt

One Step Closer To The End





Kommentarer


Kommentera inlägget här: