ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

natten till torsdag

Kategori: Allmänt

Att det ska vara så svårt att släcka lampan!
Men, som ni märker är jag fortfarande vaken. Fastnat i alla intressanta bloggar och roliga videoklipp på youtube.

Dagen började iallafall med att jag gick en runda i regnet. Jag tycker om regn, hade faktiskt hoppats på åska med. Men det kommer kanske en annan gång. Gillar ljudet av åska och regn mot taket och fönserrutan.
Bakade sockerkaka som fick följa med till mamma och syster som befinner sig på sjukhuset. Äntligen ska de kolla upp varför systern min svimmar så ofta. Jag håller tummarna för att det kommer fram till något.

Gick en runda till när jag kom tillbaka innan jag lagade lite pyt-i-panna med broccoli och ägg. Gott =) Såg en film och strök lite innan det blev dags att krypa upp i sängen med datorn och kolla efter jobb, läsa bloggar och vänta på john blund.

God Natt!



Kanske borde jag se mig över axlen och möta det som har varit?
Men vågar jag det?
Om jag måste släppa på kontrollen
Vad händer då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: