ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

hejsan hejsan

Igår var det full rulle! Vaknade och käkade frukost med mamma och syster. Sedan åkte vi in till Alingsås. Mamma och jag gick en runda medan Syster var i skolan. Bland annat tittade vi på getter som hoppade omkring och larvade sig och några jättesöta apor! :)
Sedan körde jag och storhandlade. Handlade för ungefär 1400:- kronor.. det blir en del mat att köra omkring i vagnen med. Tungt är det också! Folk måste skratta åt mig.. hehe. Men det bjuder jag på!
Sedan åkte vi till huset och tog en kaffe innan jag gick en runda med Vivi på lite drygt en timme. Hur underbart väder som helst! Bytte om till ridkläder fort som tusan och gick iväg till stallet. Fiffi och jag svettades i skogen. Men shit vad gött det är att rida när man inte behöver ha en tjock vinterjacka och tre par strumpor på sig. :)
Klippte Håkan på kvällen. Blev riktigt nöjd med resultatet den här gången, faktiskt.

 Idag var det arbetsförmedlingen som gällde. Dock var det ganska intressant idag, inte som det brukar vara med andra ord. Fick reda på hur man skulle tänka när man sökte jobb. Tydligen skulle jag jobba som gymnasielära inom språk, textillärare eller musiker. Yeah right! ;)
Red en runda med Alva med. Stackarn ramlade av.. det gick bra dock. Såg lite läskigt ut bara.
Mockade, fyllde höpåsar mm. Käkade grillade hamburgar, utomhus! Nice

Imorgon är det tandläkaren som gäller first thing in the morning.
Så nu säger jag God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: