ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Just one more

Kategori: Allmänt

1. De 3 senaste köpen jag gjort är Skinnjackan, skjortan och linnet, allt från London
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är
3. Det senaste jag googlade var ”Bulimi”
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin Jag vet verkligen inte, jag har som tur är inte gjort några dyrare köp som jag ångrat (än)
5. I min handväska har jag just nu… Mitt liv!
6. Min favoritgata i världen är min gamla gata i Halmstad
7. Mitt signaturplagg Jeans
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är mina skor.. antagligen..
9. Jag är beroende av vatten, luft och choklad
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: Svart, och jeans
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja ...
12. Jag har aldrig köpt något från Gucci eller ngt annat dyrt märke..
13. Jag fyndar bäst på rea.. ?
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Jessica Albas, inte för att kläderna skulle passa men..
15. Mitt nästa stora inköp ska bli Bastoppar, som långärmade tröjor att ha under T-shirts och toppar
16. Min stilikon är jag har ingen speciell..
17. I min skosamling har jag för få sneakers och converse
18. Min drömväska är INGEN!
19. Varje månad shoppar jag för Väldigt olika.. men absolut inte mycket! Kläder köper jag nästan aldrig..
20. På nätet shoppar jag helst just nu från Ginza... :P
21. Min favorit-modeblogg är haha.. jag tror inte jag har någon..
22. Jag är som snyggast när jag är lycklig
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag mig själv.. det är ju jag som ska ha kläderna sedan!
24. Mitt hår är tjockt, oklippt och lockigt
25. Mitt drömjobb är om jag det visste...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: