ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag - Lets Dance

Kategori: Allmänt

Hur töntigt det än låter så måste jag bara säga (skriva) att det blir Lets Dance som ses på burken ikväll. Mest för att se huruvida deltagarna kommer att göra bort sig eller inte. Vem som blir årets Peppe och vem som blir årets Anna Bok.
Ngn mer som vågar erkänna att de ska se det?!

Annars har jag inte gjort så mkt idag. Bara det vanliga som att hänga upp tvätt och plocka ur diskmaskinen. Tog även en timmes promenad medans solen ännu var uppe. Härligt väder idag! Dock är det fortfarande ganska mycket is kvar. Hoppas verkligen det blir varmare inatt och imorgon så att jag kan rida!

Nepp, ska hjälpa mamma med maten nu.
Ha d!

Kommentarer

  • susan säger:

    Hej jag och min kompis har veckans 2 frågor i våran blogg :)



    Du kan titta om det är något du vill svara på :)



    följ gärna bloggen också !

    2009-01-09 | 23:30:48
    Bloggadress: http://tyrassusans.blogg.se/
  • F E B B säger:

    FIN BLOGG DU :P

    2009-01-10 | 13:03:54
    Bloggadress: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: