ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Bil död

Kategori: Allmänt

Min morgon började med att jag fick köra ner och hämta syster på stationen eftersom hon svimmade där. jahapp
Vid tio körde jag mot centrum.. bilen funkar som vanligt tills plötsigt radion dör. Kul tänker jag..  inte fan kan jag göra bil utan radio. Sen märker jag att hela kontrollpanelen verkar trasig.. allting står på noll. Sedan börjar motorn hacka. Hinner precis köra in på parkeringen. Stänger av bilen och panikringer mamma. Helt säker på att jag har pajjat bilen på något sätt. Går en vända på stan, bland annat inom appteket och hämtar ut lite medicin.. bye bye 200:-
Har ringt Philip som kommer för att hämta mig, men se då startar ju bilfan utan några som helst problem. Börjar alltså köra hem när samma sak händer. Hinner svänga in på Preem. Gubbarna Håkan o Anders inser snart att det faktiskt inte var mitt fel att bilhelvete inte fungerade. Gött!

Väl hemma fixar jag lite lunch till mig o syster innan Philip o jag beger oss för att tapetsera hos grannen, vilket håller mig sysselsatt från klockan 13.00 till 21.20.
Nu ska jag bara kolla lite grejjer innan jag däckar!

ha d

Kommentarer


Kommentera inlägget här: