ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Sur

Kategori: Allmänt

Jag har, helt seriöst, haft lite småont i magen i minst tre veckors tid.
Har försökt att stressa ner. Borde ju inte vara något problem tyckte jag med tanke på att jag har semester.. men nejdå. Inte hjälpte det. Har uteslutit pizza, hamburgare och annan form av skräpmat. Inte hjälpte det heller.
Ska in till apoteket imorgon och köpa tabletter som hjälper till när man äter laktos-produkter. Tog dem när jag var yngre eftersom jag då var känslig mot glass, mjölk och grädde. Tänkte prova dem igen eftersom jag har fått för mig att det blir värre när jag äter sånt. Hoppas det hjälper.. annars blir jag surare än vad jag redan är.

Nej  nu ska jag sova. Har ställt klockan så att jag ska ta en promenad tidigt imorgon. Får se hur det går med den saken.. hehe.

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: