ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hej hå

Kategori: Allmänt

Näjmen tjeäna

Vad hittas på för er del denna torsdagkväll?
Själv sitter jag och taggar för att gå och lägga mig. Måste borsta tänderna och grejjer.. inte det roligaste som finns kanske. Men dock ett måste.

Idag, mina kära vänner, har jag jobbat 8-15.30. Gick ganska fort faktiskt...
Smärtfritt var det också. Bara en unge som slog mig... Men det fick han äta upp!
Mamma jobbade på avdelningen bredvid, hon slutade dock innan mig så hon passade på att göra lite ärenden i stan, så åkte vi hem samtidigt. Hon var inte riktigt klar när jag slutade, så jag kilade inom Hemmakväll och köpte fem filmer. Fem för hundra. Billigt och bra! :) Hittade en film som jag har velat ha länge, "Powder Blue". Samt fyra andra filmer som jag kan visa imorgon. Om jag kommer ihåg det då., vill säga.. hehe. MItt minne är bra men ack så kort.

När vi kom hem igen så kilade jag bort till Johanna. Vi gick en runda med Fiffi. Ser alltid lite lustigt ut att vara ute och gå med en häst.. hehe.

Nej,, nu måste jag sova.
Jobbar 8-16 imorgon.

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: