ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!

Sov lite för länge idag-- men å andra sidan somnade jag inte förren efter tre i natt. Kunde bara inte sova.
Förmiddagen spenderades med att plugga lite, tog lite anteckningar på det jag läste igår, gick en promenad, käkade lunch ute i solen med en mycket bra bok. Var liite sur över att behöva åka in till dansen idag. Hade gärna suttit kvar ute i solen en timme till. Men det går liksom inte att bekymra sig över det när man väl är på dansen.
Allebike har så sjukt grymma dansare! :) Uppvisningen kommer bli så fett snygg!

Käkade hemmagjord pizza till kvällsmat. Har proppat i mig lite godis med.
fick lite dåligt samvete så nu ska jag ta en promenad innan jag hoppar in i duschen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: