ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 15 augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hellou.
.
Började dagen med att vika tvätt och sedan en 45 minuters promenad. Visst, regn, men varmt och skönt ändå :)
Krängde lite frukost och tog sen tåget in till Alingsås. Dansmöte med världens goaste kollegor stod på schemat! Han vara inne i typ tio minuter innan jag fyndade en T-shirt på rean. (nej, jag har ingen bra bild på den).
.
Efter mötet mötte jag upp mamma som körde mig till A. Städade.
Kaffe med mamma och sen blev det till att handla. Storhandlade för 1500 pix. Att handla är en sak. Att plocka in alla varor i kyl, frys och skafferi är en annan.. As trist!
Lagade lite mat-- stekt potatis, kött och grönsaker. satt som en smäck!
Nu har jag chillat med tetris, anmält mig till första kursen och planerat vilken film jag ska se sen.
Nu blir det en promenad!! :)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: