ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 20 juni 2011

Kategori: Allmänt

Morrn på er!
Bra helg?
Min har varit kalas :) Dansade på potatisfestivalen i lördags. Liiite mer folk än sist om vi säger så ;P Förra året dansade vi vid 10.. I lördags var klockan närmare halv två innan vi kom upp på scen. Kul!
.
Söndagen spenderades först hos farmor i Faleknberg några timmar. Sedan åkte vi och hälsade på Vikoria o Walter. Walter har precis fyllt fem år, så det blev lite kalas.
Åkte hem till mormor, fick mat, kaffe och dajmtårta. Inte fel det inte! Körde hem vid nio. Jag har sagt det förr o jag kan säga det igen. Att köra bil på kvällar och nätter är gött som bara den! Inte alls mycket trafik då. Inte igår i alla fall. :)
.
Dagens planer sprack som en ballong när mamma ringde och frågade om jag kunde jobba 11.30-17.00. Klart jag kunde. Får skjuta upp städningen till ikväll. Ska jobba 8.30-17.00 imorgon. Rolig tid..
.
Ska äa upp min frukost och kila bort till tåget snart!
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: