ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag, sista VFU-dagen

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan..

Har haft min sista VFU-dag idag. Hade varit ganska trist om jag inte vetat att jag skulle få komma tillbaka om några veckor. :) Ska bli kul att se stället med nya ögon igen... att få lite distans osv. Ska inte gå in på en massa termer och lärargrejjer.. hehe. Hur kul är det att läsa om?

Mamma och syster sitter och har läxförhör i min säng. Jag får en massa information om hinduismen och budismen. Kommer ihåg att jag gillade att plugga religion på högstadiet. Var kul på gymnasiet med. Man kanske skulle välja om och bli religionslärare istället?
nä.


Sprang inom och köpte tröjan idag förresten. Kan visa den sen. Mycket nöjd. Känns dock liite tomt i plånboken.. Men ibland får man skämma bort sig själv. tröstshopping.  Hade ett otrevligt telefonsamtal med tandregleringen. Kan man inte vara trevlir och service-inriktad ska man inte stå och svara i telefon. Seriöst. Var uppriktigt arg och irriterad när jag lade på luren. Kan ju lägga till att jag i vanliga fall är ganska överseende och tålmodig. Men hon var riktigt jobbig..

Hur som helst..
Kom hem och har inte gjort speciellt mycket. Funderat kring uppsatsen, städat toaletten, käkat semla. :)
Ska se om jag kan fortsätta skriva lite mera nu..

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: