ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

onsdag

Kategori: Allmänt

Hallå!

Hur har er dag varit?
Min har varit vääldigt lugn. Skola 9-12. Snackade mest om kunskap och information idag. Kom völ fram till att det ena behöver det andra men att kunskap inte är information. Låter det flummigt?! hehe..

Mycket fint väder idag ju! Passade på att sitta en stund och läsa i solen när jag kom hem. Tog med mig en bit sockerkaka som sällskap :) Somnade en stund med.. gött det!
Slängde in en maskin tvätt och sen var det bara att ta bilen och handla. Passade på att tanka på vägen. Fick lite smått panik en sekund eller två när jag intre trodde jag skulle få upp tanklocket.. men det gick! Hade ju varit fruktansvärt pinsamt om det inte gått!
Handlingen tog bara en 40 minuter så när jag kom hem passade mamma och jag på att ta en kopp kaffe i solen.
Sen gick jag en snabb runda på 40 min innan syster yster och jag begav oss för att kolla på Elins dansuppvisning. Såå bra! Lämnade aulan med massa inspiration!

Nu ska jag sova! Vi börjar inte förrens 10 imorgon så ag får lite sovmorgon dock.=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: