ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 4 maj

Kategori: Allmänt

hej svejs!

Inte mycket roligt som händer i dessa dagar.. Därför inget kul att skriva om här ser ni.
idag och igår tg jag lite ledigt från VFU:n för att jobba med projektarbetet. Vi har kommit en liiten bit på vägen nu. Riktigt gött det. Att få bollen i rullning.

Idag satt Johnna och jag här hemma och skrev.
Skönt att kunna jobba hemifrån mellan varven. Min känsla är att det kommer bli bra när vi är klara.. :)

Från 15.00 idag var det praxiseminarium på Barn o Ungdomskontoret. Linda kom och berättade om hur det är att komma ut som nyutexaminerande lärare. Förskollärare i hennes fall. Intressant! Bra jobbat! :)
Efteråt tog mamma, Linda o jag en fika. Gött att snacka lite skit.. hehe

Har försökt skriva lite på observationsuppgiften men det har inte gått något vidare. Känns som att jag mest flummar runt.. Ska ta en promenad nu och fortsätta sen.

Peace and Love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: