ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 20 september 2011

Kategori: Allmänt

Så, lunchlådan uppäten.
Gottans med lite mat i magen. :)
Har haft ett seminarium idag mellan 9-12. Peace of cake ;) Vi snackade lite om de skönlitteratära verken vi fick välja mellan. Så nu har jag en massa böcker att plöja igenom om jag vill få lite mera insikt i barns liv fast på ett icke kurslitterärt sätt. Najs!
.
Lyckades hinna med 12.17 tåget så jag var hemma vid 13. Inte fel det inte. Har vikt och hängt upp tvätt, chillat och käkat lunch då. Ska snöra på mig skorna och knalla bort och se om Vivi vill följa med på en promenad. Tanka lite energi innan jag sätter mig och läser om text-och-diskursanalys.  Visst låter det spännande!?
Inte direkt.. så energi behövs!
.
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: