ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 14 april 2012

Kategori: Allmänt

Jag överlevde fredagen den trettonde!
yay me!
hehe
.
Hade en fett skön fredagskväll. först tacos i huset och sen soffhäng hemma hos Angelica.
Scott Pilgrim vs The World
Sööööt film!!!
.
Idag gav jag mig lite sovmorgon igen, men vad sjutton, det är ju lördag!
har spenderat en timme på cykeln, koreograferade lite till kvällens lekdans. Vad är nu detta undrar ni..jaa. Om jag det visste, haha. Ska hålla någon form av danslektion där jag ska lära ut en enkel dans till ett gäng vuxna människor. De ska avtacka någon på ett företag och ville lära sig lite moves inför dansgolvet. Håll tummarna för mig!
.
har strax ätit upp min frulle o ska plugga lite framför Lets Dance eller någon film innan jag gåt ut en runda.
Ska klippa Inger idag med. Full fart!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: