ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 3 april 2012

Kategori: Allmänt

Självdiciplinen sviktar jobbigt mycket när det är strålande solsken ute. Borde kanske sitta liiiite längre med tentan. MEN! Jag kom fram till att om jag går en runda nu. Så har jag längre tid innan jag måste sova. Det låter la bra eller?!
.
Idag hade vi studiebesök på Universeum. kul! :) Jag fick hålla i en larv och en kackerlacka. trevliga insekter.. haha.
När jag kom hem var jag viiidrigt hungrig, så innan jag kilade bort och hämtade Vivi bidde det lite lunch.
Var som sagt ute en runda med vovven, sen ut i solen och njuta. powernap och en macka. Kanske slank ner lite choklad med. mörk choklad med mint. Jag dööör vad gott! :)
.
Nu blir det en promenad till. Sen Ska jag sitta med tentan resten av kvällen, jag looovar ;)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: