ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 28 januari 2012

Kategori: Allmänt

Mörrn!
.
Börjar bli lite sur över att inte kunna hoppa omkring som vanligt.
Blir ännu en dag i sängen med datorn och högen med böcker. Kul. Har ju dock en del plugg som ska matas igenom, så då kanske det bara är lite bra att man ändå inte kan röra sig. hehe ;)
.
Skulle ju egentligen ha varit barnvakt igår, men det blev inställt i sista sekund. Synd! Fick iaf en lugn o skön kväll i huset för mig själv. Ibland är det skönt att inte ha någon annan i närheten att behöva ta hänsyn till. haha. Lyssnade på Barbados på högsta volym. Jag lyssnade verkligen sönder den skivan när jag var typ tio. Kom ihåg att vi lyssnde på några av de låtarna under bugg-kursen.
.
Hur som helst. Minm dag idag började med att jag satte mig på spinningcykeln o trampade en 40 min. Gött.
Frukost och läsa bloggar. Nu måste jag ta tag i pluggandet känner jag. Annars spricker min tidsplan alldeles!
.
Besos

Kommentarer


Kommentera inlägget här: