ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 14 oktober 2012

Kategori: Allmänt

 
regn. regn. regn. Det regnade visserligen lite när jag var ute med Besos i morse. Men det var inte specellt kallt, så då hade vi en riktigt skön promenad :) Det är något med höstvädret. Luften och färgerna. Jag brukade ogilla hösten, men jag har lärt mig att se det fina i att det blir kallare, mökare osv. Det enda jag kan tycka är jobbigt är att det är så grått! Grått är väl ingen rolig färg?! Dassigt.. 
 
Hur som helst. Hade mysfrukost med mamma i sängen, såg klart på "Stekta Gröna Tomater" som vi började kolla på igår. Underbart härlig film! :) Rekomenderas starkt!
 
 
Har städat hos A o M och varit ute en andra runda med Beosos, Fick ju passa på medans det inte regnade! Nu ska jag ta något o äta, för att sedan slå mig ner med datorn på magen och glo på mera film, eller ngt. En annan sak som är positivt med hösten. Man får vara inne och kolla på film, och ingen anser att man är konstig! Skulle man göra samma sak på sommaren skulle ju folk se snett på en.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: