ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

fingerfärdighet

Kategori: Allmänt

 
Sen sist har jag bland annat rensat ogräs hos grannen. Jag får inte ens betalt, men jag gick förbi där häromdagen och såg att det hade börjat ploppa upp lite ogräs igen. Inte ok eftersom det var så sjuukt snyggt när jag lämnade det sist. Kilade därför bort och rensade lite. Tog en powenap och sedan sedan vart det lunch. Mina egenplockde kantareller. Gott som pip! Sedan promenad med vovven och bort till maxi. Skicka paket o handla.Mötte Angelica så där. Så fint att få träffas, om ä bara några få minuter! :D Dagens fina höjdpunkt det. Passade på att gå en liten runda med Besos när vi ändå var vid sjön. 
 
Nu är jag hemma o ska strax stoppa i mig något att äta.. Tänkte passa på att öva lite på gitarrackorden först. Fingerfärdigheten ska övas upp. Som gitarrläraren sa: Vi spelar inte,vi övar. För att kunna spela måste man öva. Ni kan inte spela, därför måste ni öva som faaan. Precis så sa han.. faktikst!
:)
'
Tycker bara lite synd om vovven som måste stå ut med mitt oljud, haha. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: