ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 19 april 2016

Kategori: Allmänt

Kaffe. Alltid kaffe. 
Och maskrosor. Min favoritblomma. 

Intensiv förmiddag på jobbet. Kunde dock sluta i tid och promenerade hem. Har däckbyte på bilen imorgon så fick gå till och från jobbet idag. Inte mig emot egentligen. :) 
Tog en långpromenad med Besos, runt Gerdsken,vandringsleden mot Vadsjön och sedan tillbaka igen. Det blev ett sånt där perfekt vårväder och vi vad var i princip ensamma genom skogen så vi kunde knata på bäst vi ville. Fantastiskt. 

Fick dessutom jättefin feedback på ett telefonsamtal jag hade på jobbet. För någon med talfel som alltid ogillar att för en verbal kommunikation, speciellt på telefon, var det ett lyckopiller. 

Och. Jag har pratat med min syster. Älskade fina syster. Mitt allt 💕

Kommentarer


Kommentera inlägget här: