ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 3 juni 2016

Kategori: Allmänt

Så varmt idag! Älskar förvisso värme, sol och gött väder. Men faktiskt lite varmt att jobba i. Vår gård på förskolan blir dessutom sjukt kvav.. 

Skulle egentligen gått på Lisas studentmottagning men självklart fick jag ett fin fint migränanfall. Började med att jag fick synbortfall på vänster öga. Helt dimmigt och suddigt. Sedan kräver lite på höger.. Underbart. Kunde iallafall jobba klart för dagen innan jag tog mig hem och sov bort resten av eftermiddagen. Vid nio kunde jag ta med Besos ut på en promenad. Vi strosade ett varv runt Nolhaga. Rör man inte huvudet för mycket så går det, kanske ser ut som om man är delvis stelopererad, men va sjutton ;) 
Avslutade kvällen med vattenmelon och Landgång. Så fint program! (Ja, jag är pensionär). 
Nu är klockan snart 05.00 och jag har alltså inte somnat. Nackdelen med att ta en fyra timmars tupplur på dagen ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: