ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 19 november 2016

Kategori: Allmänt

Såklart. Lördagsbilden. Varsågoda.
Ska erkänna att det var segt att ta sig ur sängen och dra sig till jobbe idag. Väldigt segt faktiskt. Men sjutton vad mina elever levererade idag! Skojade, skrattade, nötte steg och verkade ha roligt. Vad mer kan en danslärare begära?

Kom hem och sov en 40 minuter. Besos lade sin panna mot min panna och sin nos mot min näsa. Hur mysigt som helst. Hade det inget varit för att jag visste att han behövde komma ut hade vi legat kvar så bra mycket längre.

Långpromenad, kaffe och bok. Sedan strosar vi genom centrum i duggregnet. Ni vet, när man blir blöt utan att bli blöt. Fint.

Nu ska jag sova. Känns inte som att jag gör mycket annat än att jobba och sova. Tur att man tycker om sitt jobb :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: